Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Eksploracja w Titan Quest 2 ma być nie lada gratką dla graczy. Twórcy powiedzieli „nie” proceduralnemu generowaniu świata
Titan Quest II zapowiada się na jedno z najciekawszych nadchodzących RPG-ów akcji. Osoby czekające na tę produkcję zainteresować powinien opublikowany właśnie na Steamie artykuł, w którym twórcy opisują sposób konstruowania świata tego projektu.

Przede wszystkim autorzy zdecydowali, że nie skorzystają z proceduralnej generacji świata. Zamiast tego każdy element odwiedzanych lokacji stworzony zostanie ręcznie. Według twórców tylko w ten sposób możliwe było stworzenie miejscówek, których eksploracja zapewnia prawdziwą przyjemność, a za każdym rogiem czekać będą na graczy nowe niespodzianki.

Mocną stroną pierwszego Titan Quest był imponująco zrealizowany świat mitologicznej starożytnej Grecji i autorzy sequela dużo wysiłku wkładają w pozostanie wiernym klimatom pierwowzoru.

W grze znajdziemy lokacje realistycznie odtwarzające greckie scenerie, którym towarzyszyć będą miejscówki o mitologicznym charakterze. Przy tej drugiej kategorii autorzy wzorowali się na prawdziwych lokalnych wioskach i świątyniach, ale jednocześnie mocno zwiększyli ich skalę i fantastyczność.

Przypomnijmy, że Titan Quest II zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Na razie twórcy nie są jeszcze gotowi podąć planowanej daty premiery.

Odpowiedzialne za pierwszą część studio Iron Lore Entertainment zamknięto w 2008 roku. Dlatego produkcje sequela powierzono zespołowi Grimlore Games, który wcześniej opracował ciepło przyjęte SpellForce 3.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2024-02-04 14:10:37
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow